Raspunsul la intrebarea ta poate fi aici!
De ce sa imi creez un cont?
Pentru ca, odata inregistrat, poti comanda articolele preferate, iti poti crea liste cu produsele tale favorite si esti permanent la curent cu noutatile si ofertele pe care ti le pregatim. In plus, castigi timp pentru tine, deoarece la comenzile urmatoare nu mai trebuie sa completezi datele personale.
Cum imi creez un cont client?
Completand datele tale personale (nume, prenume, adresa de email) si alegand o parola cu care iti vei putea accesa de fiecare data contul. Ulterior, confirma inregistrarea accesand link-ul transmis prin email.
Mi-am uitat parola, ce trebuie sa fac?
Din pagina de autentificare, apasa pe butonul “Ai uitat parola?” si iti va aparea o noua fereastra in care iti vei introduce adresa de mail. Ulterior, vei primi pe aceasta un mesaj cu instructiunile de resetare parola.
Cum pot modifica datele contului?
Dupa autentificare, accesezi sectiunea “Datele mele” din partea stanga a ecranului. Aici poti modifica informatiile privind datele personale, adresa de mail si parola.
Cate adrese pot salva in contul meu?
Poti adauga oricat de multe adrese, nu exista un numar limitat de adrese ce pot fi asociate unui cont.
Cum pot dezactiva contul meu de client?
Daca doresti stergerea contului tau ne poti contacta telefonic la 0743544294 sau ne poti trimite un email la adresa contact@vivomarket.ro, iar datele tale vor fi sterse din baza noastre de date. Atentie! Odata sters contul, toate datele tranzactionale asociate acestuia vor fi deasemenea pierdute. Daca vei dori ulterior sa te inregistrezi va trebui sa urmezi pasii de creare a unui nou cont.
Cum pot plasa o comanda?
In cazul in care comanda nu a fost inca finalizata, din meniul “Cosul meu” poti vedea detaliile produselor adaugate in cos si poti schimba cantitatea produselor.
In cazul in care comanda este inca in desfasurare si doresti sa o anulezi, ori sa o modifici, este necesar sa ne contactezi la contact@vivomarket.ro sau sa completezi Formularul de contact.
Cate produse pot achizitiona?
Oricate produse diferite doresti, in limita stocului disponibil. In momentul in care a fost depasit stocul disponibil pentru un anumit produs, vei primi un mesaj de atentionare.
Cum stiu daca un produs este in stoc sau nu?
Toate produsele existente pe site cu specificatia in stoc sunt disponibile la comanda online.
Exista o comanda minima?
Nu exista nicio limita minima pentru comanda facuta pe www.vivomarket.ro.
Cosul de cumparaturi imi va ramane salvat?
In cazul in care esti logat in contul tau si nu finalizezi procesul de comanda, cosul de cumparaturi iti va ramane salvat si il vei putea folosi la urmatoarea comanda.
Pot comanda si prin telefon?
Da, comenzile pot fi facute si telefonic la numarul de telefon 0743544294.
Ai la dispozitie 3 optiuni de plata:
Desigur, te poti bucura de plati sigure prin intermediul partenerilor nostri. Datele tale de tranzactie nu se pastreaza pe serverele Vivo Market, acestea sunt procesate conform legii de procesatorul de plati. Toate informatiile pe care le introduci in vederea efectuarii platii (numar card, parola, data valabilitatii cardului) nu sunt colectate, stocate si procesate de Vivo Market, ci sunt prelucrate in exclusivitate de catre unitatile bancare emitente ale cardurilor. In momentul in care noi primim confirmarea electronica a validarii tranzactiei, comanda este confirmata.
Acceptati si plata cu bonuri de masa?
Poti folosi bonuri de masa pentru plata produselor alimentare, conform reglementarilor legale in vigoare, care din pacate nu prevad si plata online.
Ca urmare acestea nu pot fi folosite.
Care sunt modalitatile de livrare a comenzii?
Iti punem la dispozitie 2 modalitati de livrare a comenzilor plasate online:
LIVRARE LA DOMICILIU - comenzile vor fi livrate la adresa indicata de tine in momentul plasarii comenzii;
RIDICARE DIN EASYBOX - Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil non-stop in peste 2000 de puncte de ridicare din intreaga tara.
Cum returnez un produs comandat pe www.vivomarket.ro?
In cazul in care nu esti multumit de un produs comandat pe www.vivomarket.ro, ai posibilitatea de a-l returna in termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrarii sau ridicarii produsului, pentru produsele care nu sunt perisabile prin natura lor. Verifica inainte aici daca produsul indeplineste conditiile de retur. Iti punem la dispozitie urmatoarea modalitate de returnare a produselor:
Te rugam sa ne trimiti un email la contact@vivomarket.ro sau sa ne apelezi telefonic la 0743544294, precizand detaliile despre comanda si vom rezolva problema in cel mai scurt timp. Totusi, nu uita ca termenul de returnare a baniilor in cont se poate efectua in maxim 14 zile de la data acceptarii returului, utilizand aceeasi modalitate de plata pe care ai folosit-o si tu la achizitia produsului.
Care este garantia produsului meu?
Toate produsele comercializate pe www.vivomarket.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Garantia produselor este specificata in pagina de produs, la sectiunea Conditii vanzare. Daca ai neclaritati si esti nesigur, poti sa ne apelezi telefonic la 0743544294 sau sa ne trimiti un email la contact@vivomarket.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.
Nu mai am certificatul de garantie, ce trebuie sa fac?
Ne poti contacta telefonic la 0743544294 sau ne poti trimite un email la adresa contact@vivomarket.ro cu date despre comanda ta si produsul pentru care soliciti certificatul de garantie. Vom verifica si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.
Cum pot repara un produs pe garantie?
Daca produsul s-a defectat si este in perioada de garantie, te rugam fie sa apelezi la centrul de service care figureaza pe certificatul de garantie, fie sa ne inapoiezi produsul, prezentand documentele necesare (factura fiscala care dovedeste achizitionarea articolului si certificatul de garantie) si urmand ca noi sa il trimitem spre reparare.