www.vivomarket.ro este site-ul oficial al Avangard Coffee SRL, cu sediul social in Str. Libertatii, Nr. 255, Apahida, Jud. Cluj, Romania (407035), inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J12/677/2020, CUI RO 42297560, denumita in cele ce urmeaza “Vivo Market”.
Acest site a fost realizat in scopul de a asigura, in mod gratuit, tuturor celor interesati de brand-ul si produsele Vivo Market, informatii cu privire la acestea, precum si de a oferi posibilitatea plasarii de comenzi online. Site-ul este operat si administrat de catre Vivo Market.
Pentru campaniile promovate de Vivo Market, persoanele interesate sunt rugate sa consulte regulamentele aferente acestora.
Accesul la prezentul site precum si folosirea acestuia sunt permise numai in concordanta cu termenii si conditiile de mai jos, precum si cu prevederile legale aplicabile in acest domeniu.
In cazul in care nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare a site-ului, care implica si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Vivo Market, va rugam sa nu utilizati acest site.
Acceptarea termenilor si conditiilor este realizata, in momentul crearii Contului de Client sau in momentul plasarii oricarei comenzi in site, odata cu selectarea optiunii "Am luat cunostinta si accept Termenii si Conditiile". Selectarea acesteia si a butonului Validare, indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea termenilor si conditiilor Vivo Market pe care le-ati citit, le-ati inteles si le-ati acceptat in integralitate.
CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de produse avand un stoc limitat pentruo perioada limitata de timp, stabilita de catre Vivo Market.
PUNCTE DE LOIALITATE – reprezinta punctele emise la finalizarea unei comenzi pe site-ul Vivo Market, care confera detinatorului dreptul de a accesa Programul de loialitate Vivo Market, conform capitolului 17.
CLIENT – orice persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani sau persoana juridica care acceseaza Site-ul Vivo Market, prin crearea si utilizarea unui Cont si care si-a dat acordul cu privire la prezentele Termeni si Conditii Generale.sau prin plasarea unei comenzi si acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale.
COMANDA – reprezinta intentia cumparatorului de a achizitiona Produse de pe Site transmisa Vanzatorului, prin intermediul Site-ului.
CONT – sectiunea din Site formata din campuri destinate completarii cu adresa de e-mail si o parola care permite Clientului/Cumparatorului transmiterea Comenzii. Contul contine informatii despre Client/Cumparator, inclusiv un istoric al comenzilor acestuia.
CONTRACT – inseamna prezentul document Termeni si conditii si stabileste conditiile generale de vanzare online a produselor de catre Vivo Market, precum si drepturile si obligatiile Vanzatorului si ale Clientului/Cumparatorului si produce efectele unui contract incheiat la distanta intre Vanzator si Cumparator in conditiile OG 130/2000, incepand cu momentul transmiterii de catre Vivo Market a confirmarii acceptarii Comenzii
COS DE CUMPARATURI – forma online a cosului compus din totalitatea Produselor selectate de catre Client/Cumparator din Site in vederea achizitionarii.
CUMPARATOR – Clientul care efectueaza o Comanda.
ISTORIC DE CUMPARATURI – reprezinta totalitatea datelor stocate in legatura cu achizitiile anterioare conform facturilor fiscale (de ex. valoare cumparaturi, produse, identificare magazine/online, adresa magazinului, data, ora etc.)
NEWSLETTER – mijloc de informare periodica utilizat de Vanzator, exclusiv electronic, pentru a oferi detalii referitoare la Produse si/sau la promotiile desfasurate intr-o anumita perioada.
PAGINA PRODUS – pagina dedicata Produsului comercializat pe Site, care afiseaza informatii detaliate despre acesta. Informatiile sunt insotite de imaginea Produsului si pot indica numele si tipul produsului, pretul in Lei, continutul nutritional si ingredientele, conditii de pastrare, sugestii de utilizare etc.
PROFILARE – prelucrarea automata a datelor personale privind in general analiza istoricului de cumparaturi in vederea acordarii de oferte personalizate, cu sau fara asocierea Contului cu un un program de fidelitate, in baza consimtamantului persoanei vizate, in conditiile descrise in POLITICA PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. CONFIDENTIALITATE si in capitolul 17 din acesti Termeni si Conditii.
PRODUS – orice articol afisat pe site care in momentul plasarii comenzii este disponibil si urmeaza a fi livrat catre Cumparator in baza comenzii acestuia, sau urmeaza sa fie disponibil incepand cu data afisata conform mentiunii “Disponibil de la”. In spatiul Site-ului, Produsele se regasesc grupate pe categorii si pot fi afisate detaliat pana la nivelul de Pagina produs, care afiseaza caracteristicile individuale ale Produsului selectionat. Disponibilitatea si restrictiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afisate individual pentru fiecare Produs in parte, in conformitate cu politica de Produs in vigoare.
PROGRAM DE LOIALITATE – mecanismul de fidelizare initiat de Vivo Market, pe baza de puncte de loialitate descris amanuntit la cap. 17 din prezentul document.
SITE – domeniul www.vivomarket.ro, subdomeniile si aplicatiile mobile ale acestuia.
TAXA DE LIVRARE – suma pe care Clientul o datoreaza Vanzatorului ca urmare a livrarii la domiciliu sau a ridicarii comenzii din unul din punctele de ridicare personala a Produselor comandate prin intermediul Site-ului. Taxa de livrare este inclusa in pretul final al Comenzii.
TAXA DE IMPACHETARE – reprezinta costurile de manipulare si ambalare ale comenzii si este detaliata in pretul final al Comenzii.
PRET AMBALAJ DE PLASTIC DE UNICA FOLOSINTA - reprezinta taxa pentru utilizarea ambalajelor de plastic de unica folosinta, conform prevederilor Ordonantei de Guvern nr.6/2021. Pretul fiecarui ambalaj din plastic de unica folosinta este afisat in descrierea produselor ambalate in astfel de ambalaje si in cosul de cumparaturi. Pretul ambalajului din plastic de unica folosinta este inclus in pretul final al Comenzii.
TRANZACTIE – incasarea sau rambursarea unei sume rezultate din vanzarea unui Produs de catre Vivo Market prin utilizarea serviciilor procesatorului de plati agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
VIVO MARKET – Avangard Coffee SRL S.R.L. cu sediul social in, Str. Libertatii, Nr. 255, Apahida, Jud. Cluj, Romania (407035), inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J12/677/2020, CUI RO 42297560
Site-ul este specializat in vanzarea online, in principal a produselor alimentare si nealimentare.
Utilizatorilor acestui Site le este in mod expres interzis sa foloseasca atat site-ul cat si serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii, descarcarii, publicarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este defaimator, ofensator, amenintator, abuziv, vulgar, obscen, afecteaza dreptul la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant).
Prezentul document stabileste conditiile contractuale aplicabile tuturor achizitiilor efectuate prin intermediul Site-ului www.vivomarket.ro, cu subdomeniile si aplicatiile mobile ale acestuia, in baza si cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel national prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Vivo Market isi rezerva dreptul de a modifica continutul, structura si modul de accesare a Site-ului in functie de schimbarile ce au loc cu privire la produsele si ofertele postate pe site si de propriile proceduri interne. Continuarea folosirii Site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse se considera acceptul clientului. In cazul modificarii prezentilor Termeni si Conditii, Vivo Market va informa Clientul/Cumparatorul cu privire la acest lucru, continuarea utilizarii Contului sau plasarea de comenzi fiind posibila numai in conditiile acceptarii de catre acesta a noilor Termeni si Conditii.
Orice client, persoana fizica cu varsta minima de 18 ani implinita sau o persoana juridica se poate inregistra prin crearea unui cont, completand campurile existente pe site-ul www.vivomarket.ro.
In vederea efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani, respectiv persoana juridica se va putea inregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, si definind o Parola, sau v-a putea plasa o comanda fara cont, dar nu inainte de acceptarea acestor Termeni si Conditii.
Pentru a putea utiliza Contul in vederea inregistrarii de Comenzi pe Site, Clientul va trebui sa furnizeze in Cont si o adresa de e-mail valida.
In momentul inregistrarii unei Comenzi pe Site, Cumparatorul isi da in mod implicit acordul cu privire la modalitatea in care Vivo Market ii va transmite detaliile legate de comanda (notificari) prin e-mail. Contractul se considera incheiat in momentul in care Cumparatorul va primi notificarea de expediere a Comenzii transmisa de Vivo Market prin intermediul postei electronice.
Pot comanda online doar persoanele care selecteaza pentru livrarea comenzii o adresa din Romania, care se inregistreaza pe site-ul www.vivomarket.ro conform celor de mai jos, sau care accepta termenii si conditiile inaintea plasarii unei comenzi.. Inregistrarea pe site, precum si plasarea unei comenzi implica acordul implicit al Cumparatorului cu privire la Termeni si Conditii si la modalitatea prin care i se vor comunica de catre Vivo Market detalii legate de Comenzi.
In vederea efectuarii unei comenzi, persoana fizica care a implinit minim varsta de 18 ani, respectiv persoana juridica se va inregistra pe Site prin crearea unui Cont, indicand adresa sa de e-mail, numele, prenumele, numarul de telefon, adresa si definind o Parola sau inaintea plasarii oricarei comenzi va accepta termenii si conditiile. Pentru evitarea oricarui dubiu, inregistrarea, crearea unui Cont pe Site, sau plasarea unei comenzi nu este permisa persoanelor care nu au implinit varsta de 18 ani.
Clientul este singurul responsabil pentru consecintele care decurg din utilizarea Site-ului, precum si pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniu, precum si in ceea ce priveste informatiile pe care le pune la dispozitia Vivo Market. Vivo Market isi rezerva dreptul de a restrictiona/suspenda posibilitatea Clientului/Cumparatorului de a plasa comenzi pe Site, in cazul in care considera ca actiunile acestuia in Site i-ar putea cauza vreun prejudiciu, nu respecta prezentele Termeni si Conditii sau incalca legislatia in vigoare. Intr-o astfel de situatie, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Vivo Market.
Prin acceptarea prezentelor „Termeni si conditii”, Clientul/ Cumparatorul isi asuma respectarea prevederilor Legii nr. 349 /2002 si ale Legii nr. 61/ 1991 referitoare la interdictia de a comercializa bauturi alcoolice si tigari catre minori in ceea ce priveste achizitionarea acestor produse si se obliga sa nu permita preluarea livrarilor aferente comenzilor efectuate de catre Client/Cumparator pe site-ul www.vivomarket.ro de catre persoane care nu au implinit varsta de 18 ani. Vivo Market nu poate fi tinut raspunzator in nicio situatie in care Clientul utilizeaza pentru a se inregistra/autentifica sau pentru a plasa o comanda pe Site informatii false/incorecte referitoare la varsta sau permite preluarea livrarilor aferente comenzilor efectuate pe site-ul www.vivomarket.ro de catre persoane care nu au implinit varsta de 18 ani.
Vivo Market poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Vivo Market isi rezerva dreptul de a refuza orice Comanda din motive legitime.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) sunt cu titlu de prezentare, nu reprezinta o obligatie contractuala a Vanzatorului, ci exclusiv o modalitate de prezentare, avand scop informativ iar produsele livrate pot diferi de Produsele si descrierile prezentate pe Site.
Pentru Produsele semnalate cu mentiunea “Disponibil de la”, Vivo Market nu garanteaza disponibilitatea imediata incepand cu data mentionata, data fiind una estimata de reaprovizionare.
Se precizeaza ca este posibil ca ofertele/promotiile si recomandarile postate pe Site sa nu fie valabile in magazinele Vivo Market. De asemenea, Produsele, ofertele sau promotiile prezentate in cataloagele sau revistele Vivo Market nu sunt intotdeauna valabile pe site-ul online.
Inregistrarea in cadrul Programului de Loialitate si conditiile de desfasurare si participare la acesta vor avea loc potrivit prevederilor art. 17 si POLITICII PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.
Pentru a plasa o comanda online in Site, Clientul/Cumparatorul trebuie sa parcurga urmatorii pasi:
Preturile afisate pe Site sunt informative si pot fi modificate in mod unilateral de Vivo Market. Preturile produselor si promotiile/ofertele sunt actualizate saptamanal, in zilele de miercuri spre joi, intr-un interval de timp ce poate varia intre 00:00 - 07:00, cat si ad-hoc. In acesta perioada pot exista discrepante intre pagina de listare a produselor si pagina ce cuprinde detaliile produsului, pretul din pagina ce cuprinde detaliile produsului fiind actualizat prioritar, acesta fiind pretul afisat atat in cosul de cumparaturi si cat in pretul final al Comenzii. Nicio modificare a preturilor de catre Vivo Market nu va afecta o comanda confirmata de Vivo Market. Preturile nu includ costurile de livrare.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte si complete, inclusiv adresa de livrare si confirma ca a implinit minim 18 ani.
Fiecarei comenzi plasate in site i se va atribui un numar unic de comanda, numar ce poate fi folosit in urmarirea si identificarea acesteia.
Comanda odata plasata nu poate fi modificata, Clientul avand urmatoarele posibilitati:
Anularea unei Comenzi, respectiv plasarea unei Comenzi noi, in aceasta situatie va avea loc cu respectarea pasilor descrisi la art. 5 din prezentul document.
Plasarea unei Comenzi implica acceptarea de catre Client a preturilor si a descrierii Produselor oferite spre vanzare. Clientii sunt incurajati sa citeasca Pagina fiecarui Produs pentru a-i cunoaste caracteristicile, iar pentru informatii complete sa verifice etichetarea Produselor la ridicarea Comenzii si inainte de orice consum sau utilizare, iar, daca este necesar, sa faca uz de dreptul lor de retractare.
Vivo Market poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, notificand Cumparatorului in acest sens, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
Cumparatorul are de asemenea dreptul de a anula comanda, prin intermediul Site-ului.
In cazul in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si, se va elibera in contul Cumparatorului contravaloarea Produsului, in termen de maximum 14 zile de la data transmiterii notificarii. Comanda care nu a fost ridicata/receptionata in termen de 24 de ore (Bucuresti) sau 72 de ore (Provincie) de la Data si intervalul orar selectat in momentul plasarii Comenzii, va fi anulata de Vanzator. In acest caz, suma platita online va fi returnata in contul Clientului in termen de maximum 14 zile de la data anularii comenzii de catre Vanzator.
Vivo Market realizeaza toate demersurile necesare pentru eliberarea in contul Cumparatorilor a contravalorii Produselor/ Comenzilor care nu pot fi livrate sau sunt anulate de catre oricare dintre parti, din varii motive, urmand ca sumele aferente sa fie eliberate Cumparatorilor dupa procesarea tranzactiilor de catre procesatorul de plati si institutiile bancare participante in tranzactie.
In perioada sarbatorilor de iarna, de Pasti, a evenimentului Black Friday, precum si pe toata durata altor campanii ale Vivo Market, livrarea comenzilor poate dura intre 1-5 zile lucratoare, dar pot exista intarzieri nedefinite din cauza volumului foarte mare.
In situatia in care sesizati diferente intre pretul afisat pe site si pretul afisat pe factura fiscala, va rugam sa ne contactati, Vivo Market urmand sa depuna toate eforturile necesare pentru a compensa diferenta intre pretul afisat pe site si pretul afisat pe factura fiscala, fie prin restituirea valorii respective, fie prin compensarea acesteia printr-un voucher ce poate fi utilizat la o comanda urmatoare.
Pretul redus este inclus in pretul final al Comenzii. Pretul de vanzare al Produselor este cel in vigoare la momentul plasarii Comenzii, este exprimat in LEI (RON) si include TVA. Vivo Marke isi desfasoara operatiunile in LEI și nu va aplica niciun comision suplimentar si nicio suprataxa pentru tranzactiile aferente comenzilor. Cu toate acestea, avand in vedere ca tranzactiile prezinta caracter international, datorita faptului ca procesatorul de plati si banca acceptanta se afla intr-un alt stat, este posibil sa apara anumite costuri pentru Cumparator, ca urmare a schimburilor valutare sau comisioanelor bancare pentru tranzactii internationale, conform Termenilor si Conditiilor agreate intre banca emitenta si consumator. Din acest motiv, in cazul platii cu cardul, daca sumele debitate de pe cardul unui Cumparator in legatura cu o tranzactie sau rambursate pe card difera de pretul afisat la finalizarea comenzii sau de suma confirmata care urma sa fie rambursata, rugam Cumparatorul sa contacteze banca emitenta a cardului, pentru a primi mai multe informatii referitoare la comisioanele bancare si costurile de schimb valutar, iar in cazul in care veti intampina dificultati in lamurirea situatiei in raport cu banca emitenta, va rugam sa ne contactati.
La solicitarea Cumparatorului, Vivo Market va putea emite si transmite Cumparatorului factura fiscala aferenta Comenzii, in conditiile transmiterii de catre Client a datelor necesare conform legii pentru intocmirea acesteia urmand ca Vivo Market sa emita factura fiscala in conformitate cu datele transmise de catre Client exclusiv in format electronic si va fi trimisa pe mail impreuna cu mail-ul in care se specifica predarea comenzii catre firma de curierat.. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in LEI.
Conform art. 319, din Codul Fiscal, Vivo Market isi rezerva dreptul de a emite facturi simplificate, in cazul in care valoarea facturilor solicitate de catre Cumparatorului Mega Image, nu este mai mare de 100 de euro (alin. 12). Astfel, sunt considerate facturi „documentele sau mesajele pe suport hartie ori în format electronic”, precum și „orice document sau mesaj care modifica si care se refera în mod specific si fara ambiguiti la factura initiala”.
Elementele pe care o factura simplificată trebuie să le cuprindă sunt următoarele:
Pentru celelalte cazuri în care este obligatorie emiterea unei facturi normale, se aplică prevederile art. 319, (alin. 20) privind elementele obligatorii ce trebuie cuprinse pe o factură.
Bonul fiscal va fi eliberat pentru fiecare comanda in parte si va insoti produsele livrate.
Cumparatorul are la dispozitie urmatoarele modalitati de plata pentru comenzile efectuate pe Site:
Ramburs (cash sau cu cardul) la livrarea coletului:
Procesatorul de Carduri Bancare agreat de Vivo Market are dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei Comenzi emise, Comenzi anulate, Contract valid sau Contract anulat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.
Daca se alege plata in numerar sau plata cu voucher emis de Vivo Market si numerar la livrare, plata este considerata finalizata in momentul achitarii reprezentantului firmei de curierat a sumei mentionate pe documentele de plata. Conform Ordonanta nr. 15 /1996, valoarea comenziilor cu plata ramburs nu poate depasi suma de 5.000 RON/ client pentru clientii persoane juridice, persoane fizice autorizate, interprinderi individuale, inteprinderi familiale, liberi profesionisti, asocieri sau alte antitati cu sau fara personalitate juridica si in limita sumei de 10.000 RON / client pentru clientii persoane fizice pe zi.
In cazul platii cu voucher emis de Vivo Market, suma mentionata pe documentele de plata va fi suma ramasa de plata din valoarea totala a Comenzii din care a fost scazuta valoarea voucherului aplicat. In cazul in care clientul opteaza pentru ridicarea comenzii din unul dintre punctele de ridicare personala indicate pe Site, acesta va putea efectua plata comenzii online cu cardul bancar, sau la punctele de ridicare doar cu cardul.
Vivo Market va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate si livrate, conform mesajului de confirmare a Comenzii transmise catre Cumparator. In cazul platii in numerar sau platii cu voucher emis de Vivo Market si numerar la livrare, Vivo Market va incasa sumele reprezentand contravaloarea Produselor comandate si taxa de livrare prin reprezentantul firmei de curierat, in momentul livrarii comenzi.
In cazul platilor online, Vivo Market nu este / nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de LEI. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta Clientul in mod exclusiv. In cazul in care se constata o eroare in procesarea platii care duce la neprocesarea acesteia sau la procesarea eronata a acesteia, Vivo Market isi rezerva dreptul de a retrage suma aferenta comenzii livrate si neachitate in termen de 30 zile de la momentul identificarii erorii de procesare a comenzii, cu transmiterea unei informari Clientului in acest sens.
Voucherele emise de Vivo Market pot fi folosite de catre Clienti doar pentru comenzi viitoare. Valoarea voucherului oferit se aplica doar asupra valorii totale a produselor, dupa aplicarea promotiilor/ofertelor si fara a acoperi taxele aferente comenzii. Voucherele nu pot fi cumulate, iar conditiile de utilizare sunt descrise in regulamentul CAMPANIEI/PROMOTIEI.
In situatia in care, dupa procesarea Comenzii, din orice motiv, valoarea acesteia scade sub valoarea voucherului utilizat de catre Cumparator, voucherul se anuleaza. De asemenea, Cumparatorul va fi informat prin intermediul Confirmarii Comenzii cu privire la valoarea totala ramasa de plata si modalitatea de plata, valoarea totala ramasa de plata a Comenzii urmand sa fie achitata de catre Cumparator in numerar la livrare, conform informatiilor transmise de Vivo Market, atunci cand voucherul se anuleaza, indiferent daca metoda initiala de plata selectata a fost plata cu voucher emis de Vivo Market si Card Bancar. Daca nu doreste sa achite in numerar la livrare suma de plata mentionata in Confirmarea Comenzi in aceasta situatie, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda, urmand pasii descrisi in Termeni si Conditii si sa plaseze o noua Comanda folosind voucherul reemis de Vivo Market.
In situatia in care, ca urmare a unor erori tehnice, Vivo Market livreaza Cumparatorului comanda partiala, sub valoarea comenzii initiale achitate cu voucher si Card Bancar, Cumparatorul poate contacta Vivo Market in termen de maximum 60 zile in vederea emiterii unui nou voucher avand cel putin aceeasi valoarea cu produsele nelivrate si achitate cu voucher.
Exemple de situatii in care valoarea Comenzii poate sa scada:
7. LIVRAREA BUNURILOR
Livrare prin firma de curierat rapid
Pentru asigurarea unui serviciu de calitate am optat pentru livrearea prin curier rapid. La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Ridicare easybox by Sameday
eMAG easybox reprezinta cea mai noua optiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil non-stop in peste 2000 de puncte de ridicare din intreaga tara.
Serviciul easybox by Sameday este marcat in pagina de finalizare a comenzii, in sectiunea Modalitate livrare.
Conditii de livrare:
*plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; poate fi folosit si card contactless
Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de acest serviciu pentru produsele eligibile:
1. Adauga produsele in cos si selectează modalitatea de livrare: .
2. Alege unul dintre punctele de livrare din lista sau de pe harta, cum iti este mai simplu.
3. Atunci cand comanda ta ajunge in locker, vei primi SMS cu un cod PIN, iar pe email codul QR si PIN. Odata scanat sau introdus codul la punctul de ridicare, acesta va debloca compartimentul in care se află coletul tau.
4. Ai la dispozitie 36 de ore pentru ridicare din momentul primirii SMS-ului.
Conform optiunii Clientului, Produsele comandate de Client vor fi livrate in sistem de curierat la adresa indicata de Cumparator sau catre punctele de ridicare a comenzilor (din interiorul retelei SameDay(EasyBox) disponibile in Site), conform optiunii Cumparatorului.
Punctele de ridicare personala a comenzilor sunt indicate pe Site.
Toate informatiile referitoare la valoarea comenzii, taxa de livrare, taxa de lichide, precum si informatii privind eventualele reduceri si vouchere sunt disponibile pe site, in sectiunea „Cosul meu” la plasarea comenzii.
Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de catre Client in procesul efectuarii comenzii.
Clientul are obligatia de a verifica corectitudinea informatiilor furnizate cu privire la adresa de livrare anterior validarii comenzii. In cazul aparitiei unor erori la introducerea datelor de livrare (strada, numar strada, bloc, numar, etaj, persoana de contact, numar de telefon) Vivo Market nu va fi facut responsabil pentru imposibilitatea livrarii comenzii.
Vivo Market/ Curierul poate refuza livrarea comenzii in situatia in care Clientul nu se (mai) afla in aria de livrare sau modifica adresa de livrare in afara ariei de livrare dupa confirmarea comenzii, fara nicio obligatie ulterioara a Vivo Market fata de Client sau fara ca acesta sa poata pretinda daune-interese Vivo Market.
La solicitarea curierului, Clientul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de comanda.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta implinita de minim 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier a numarului de AWB.
O comanda nu va putea fi livrata daca un Client nu indeplineste conditiile mai sus mentionate.
Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda efectuata pe Site si faciliteaza accesul Curierului in locatia mentionata in comanda. In cazul in care Curierul nu poate avea acces la adresa comunicata, livrarea nu se va onora.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Vivo Market, la momentul predarii produselor comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul validarii comenzii.
In eventualitatea depasirii Intervalului de timp prevazut pentru Ridicare/Livrare, Vivo Market sau reprezentantul firmei de curierat va informa Clientul prin SMS sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o noua perioada.
La expirarea perioadei de prelungire, nefinalizata prin Ridicarea/Receptionarea Produselor, Vivo Market isi rezerva dreptul de a anula Comanda, situatie in care sumele platite online cu Card Bancar vor fi rambursate Clientului in termen de maxim 14 zile de la data anularii comenzii de catre Vivo Market, iar in cazul anularii comenzii de catre Client in urma nerespectarii obligatiei de livrare de catre Vivo Market conform celor de mai sus, termenul de rambursare va fi de 7 zile.
Taxa de livrare va fi afisata atat in momentul plasarii comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia.
Vivo Market poate sa ofere livrarea gratuita a Comenzilor care depasesc o anumita valoare sau care contin anumite produse, indiferent de valoarea totala a Comenzii, conform informatiilor afisate pe site-ul www.vivomarket.ro. In situatia in care la data Confirmarii Comenzii, valoarea Comenzii Confirmate scade sub valoarea comenzii pentru care se ofera livrarea gratuita, Vivo Market va factura Clientilor contravaloarea taxei de livrare, urmand sa emita, la solicitarea Cumparatorului, un voucher cu o valoare cel putin egala cu valoarea taxei de livrare. Similar, in situatia in care, la data Confirmarii Comenzii produsele care beneficiaza de livrare gratuita in ziua/perioada respectiva nu se mai afla in stoc, Vivo Market va factura Clientilor contravaloarea taxei de livrare pentru Comenzile a caror valoare totala este inferioara valorii comenzilor care beneficiaza de transport gratuit, urmand sa emita, la solicitarea Cumparatorului, un voucher cu o valoare cel putin egala cu ceea a taxei de livrare facturate. In aceste situatii, voucherele vor fi emise doar pentru comenzile care nu au fost anulate sau refuzate de Clienti si pot fi utilizate la o comanda plasata ulterior.
Pentru a beneficia de voucherul emis de Vivo Market, Cumparatorii trebuie sa contacteze Serviciul de Relatii cu Clientii in termen de maximum 60 zile si sa solicite emiterea acestuia. In situatia in care Cumparatorii nu contacteaza Vivo Market in termenul comunicat, Vivo Market poate refuza emiterea voucherul.
9.1 Garantii
Vivo Market, in functie de produsul achizitionat, acorda garantie conform prevederilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora („Legea nr. 449/2003"). Se precizeaza ca produsele alimentare nu beneficiaza de garantie.
La receptionarea comenzii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.
Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site, in urmatoarele situatii:
Vivo Market poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:
In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier. Produsele care potrivit legii beneficiaza de garantie vor fi insotite la momentul receptionarii de catre Cumparator de certificate de garantie emise de catre producatori. Pe durata valabilitatii garantiei Produselor, orice defectiune a Produselor trebuie reclamata conform instructiunilor din certificatul de garantie.
Cumparatorul poate reclama lipsa certificatului de garantie al unui produs in maximum 48 de ore de la momentul receptionarii Comenzii.
Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:
9.2 Dreptul de retragere
In conformitate cu art. 9 alin. 1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative („OUG nr. 34/2014”), Clientul are dreptul de a denunta unilateral Contractul, in termen de 14 (paisprezece) zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Termenul de 14 zile curge de la data in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra în posesia fizica a produselor. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a Produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului. Cu toate acestea, in functie de Produsele comandate, in conformitate cu prevederile art 16 din OUG nr. 34/2014, se vor aplica restrictiile prevazute de art. 9.2.1 de mai jos.
Clientul isi poate exercita dreptul de retragere printr-o declaratie neechivoca, in una din urmatoarele modalitati:
Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
In situatia in care Clientul notifica intentia de denuntare unilaterala a Contractului conform prezentului capitol, Vanzatorul are obligatia de a rambursa sumele platite de catre Client, inclusiv costurile livrarii, fara intarziere nejustificata, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului. Vivo Market ramburseaza sumele antementionate folosind aceeasi modalitate de plata ca si cele folosite de Cumparator pentru tranzactia initiala.
Cu excepţia cazului în care Vivo Market s-a oferit sa recupereze el insusi Produsele, acesta poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au făcut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Clientului conform careia acesta a trimis produsele către Vivo Market, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
9.2.1 Criterii privind returnarea produselor
Produsele achizitionate de pe www.vivomarket.ro pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere in termen de 14 zile la data livrarii acestora cu conditia ca acestea sa nu fie deteriorate si sa aiba ambalajele intacte, cu exceptia produselor exceptate de la dreptul de retragere conform dispozitiilor legale in vigoare si a produselor din categoria Bacanie si Bauturi, care se pot returna in maximum 48h de la data livrarii acestora, cu conditia ca ambalajele de origine sa fie intacte (ambalaj primar, secundar/supra-ambalaj) si sa nu fie devidate.
Produsele exceptate de la dreptul de retragere, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare sunt urmatoarele:
9.2.2. Returnarea Comenzilor
In functie de optiunea de livrare aleasa la momentul plasarii Comenzii, pentru a returna o comanda, Clientii au urmatoarele posibilitati:
Costurile aferente returnarii Comenzilor sunt in sarcina Clientului.
Vivo Market nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.
Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
Vivo Market isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Vivo Market. Clientul va informa Vivo Market asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Vivo Market.
Vivo Market nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail in Magazinul Web poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail, sau pentru dezabonare de la primirea de newsletter-e/alte comunicari comerciale/promotionale.
Comunicarile realizate de catre Vivo Market prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
12. LIMITARE DE RESPONSABILITATE
Vivo Market nu poate fi tinut responsabil in nici un fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul sau continutul acestuia, altfel decat in limita prevederilor inscrise in cadrul Termenilor si Conditiilor.
Vivo Market nu garanteaza Clientului acces la Serviciul oferit prin intermediul Site-ului, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma, prin parcurgerea etapelor de inregistrare mentionate in cadrul Termenilor si Conditiilor si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral Continutul, de a reproduce partial sau integral Continutul, de a copia, sau de a exploata orice Continut in orice alta maniera sau de a transfera vreunui tert orice Continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Vivo Market.
Site-ul poate contine legaturi conexe (numite hyperlink-uri sau link-uri), care permit conectarea automata la diferite site-uri de Internet. Aceste site-uri conexe sunt proprietatea unor terti si sunt administrate de acestia. Vivo Market nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor Site-uri la care se ajunge prin legaturi din Continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele Site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
Vivo Market este exonerat de orice vina in cazul utilizarii Site-urilor si/sau al Continutului transmis catre un Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul Site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Vivo Market, atunci cand aceasta utilizare a Continutului poate sau produce pagube de orice natura Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
Vivo Market nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, operatorii, administratorii si/sau proprietarii website-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare/ etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul Magazinelor Web.
Vivo Market nu este responsabila pentru prejudiciile ce pot fi create ca urmare a folosirii neautorizate a informatiilor de pe Site.
Vivo Market nu este responsabila pentru eventualele costuri si/sau pierderi de orice fel suportate/rezultate ca urmare a folosirii informatiilor de pe Site.
Informatiile prezentate in paginile Produselor sau in sectiunile "Promotii" si “Produse noi” nu creeaza obligatii in sarcina Vivo Market in sensul ca Vivo Market nu isi asuma raspunderea pentru eventualele greseli de text sau pentru preturile postate. Oferta produselor prezentate in aceste sectiuni este valabila in limita stocului disponibil.
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vivo Market si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Newsletterele Vivo Market sunt transmise via e-mail prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Vivo Market.
In momentul in care Clientul isi creaza un Cont pe Site are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de mesaje promotionale. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau prin debifarea optiunii existente in contul de client. Consultati Politica de Confidentialitate Vivo Market in acest sens.
Renuntarea la primirea Newsletter-elor nu implica renuntarea la acceptul acordat pentru „Termeni si conditii”
De asemenea, Vivo Market va transmite catre Client mesaje de confirmare prin e-mail sau sms, in urmatoarele situatii:
Continutul Site-ului incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia, sunt proprietatea exclusiva a Vivo Market, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Aceste elemente sunt protejate de legislatia romana si de textele internationale referitoare la respectarea drepturilor de autor, a marcilor, a desenelor si a modelelor, a brevetelor etc.
Orice reproducere sau reprezentare chiar si partiala prin orice mijloace, realizata fara acordul scris, prealabil si expres al Vivo Market sau al partenerilor sai unde acestia sunt titulari de drepturi, este interzisa si ilicita. Nerespectarea acestei interdictii constituie o contrafacere sau un act de concurenta neloiala care angajeaza responsabilitatea civila si penala a autorului sau.
Punerea in aplicare a hyperlink-urilor catre orice pagina a acestui Site Site necesita acordul scris, prealabil si expres al Vivo Market. Utilizarea oricaror informatii de pe Site in alte scopuri decat cel consultativ, in special in scopuri publice, comerciale sau umoristice, poate face obiectul unor urmariri penale atat in Romania, cat si in strainatate.
Vivo Market prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal conform politica de confidentialitate
In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Vivo Market, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0743544294, L-V 09:00-17:00, sau prin e-mail la adresa: contact@vivomarket.ro.
Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la, functionalitatea sau imbunatatirea Site-ului vor ramane proprietatea Vivo Market.